Uitslag Puzzel 2 - Reisverslag uit Rome, Italië van JORI Prins - WaarBenJij.nu Uitslag Puzzel 2 - Reisverslag uit Rome, Italië van JORI Prins - WaarBenJij.nu

Uitslag Puzzel 2

Door: Johan Prins

Blijf op de hoogte en volg JORI

30 September 2009 | Italië, Rome

Lieve familie en vrienden,

De prijs blijft in de familie, Frans had inderdaad het juiste antwoord het was namelijk echt Touringcarchauffeur . Dus de fles wijn gaat Frans zijn kant op. We zullen een mooie fles Prosecco voor je kopen. Hoe hij nu weer op 2 flessen komt is ons een raadsel , want de vierkantpuzzel is op 43 vierkanten afgesloten. Dit had ik zelf al uitgevonden.
Voor Idalien die ons het aantal van 39 had gemeld zal ik als we weer thuis zijn de ontbrekende vierkanten aanwijzen.
Jammer Idalien dat je door de Avond dienst geen eerlijke kans hebt gehad je met Frans te meten, maar gelukkig is wijn niet jouw favorieten drank
Via deze weg bedanken we een ieder die een poging heeft gedaan de puzzels op te lossen. Wij hebben er in ieder geval veel plezier aan beleefd.

Wij genieten hier nog heerlijk van het mooie weer, de vele markten, en voor morgen staat Tour langs het Gardameer op het programma. Kijken of wij de route nog kunnen vinden die wij met Anjo in 1994 hebben gereden. En vooral kijken of die mooie waterval er nog is. Jullie horen ons weer snel !

Groetjes van ons drietjes JoMaRi.

• 30 September 2009 - 20:24

Anjo:

Nou broertje de watervallen zijn daar niet weg even boven riva deze zul je zeker vinden.

• 30 September 2009 - 20:26

Anjo:

HET IS IN IEDER GEVAL FIJN DAT HET WEER NOG LEKKER IS BEN JE ALLE MARKTEN AL AF GEWEEST
    NOU VAN HIER UIT DE GROETJES EN GENIET NOG MAAR EVEN MET ZIJN ALLEN

• 01 Oktober 2009 - 16:27

De Bezemertjes:

Wij zijn net een dag terug uit Rome en hebben het fantastisch gehad. Heel veel gezien, gedaan en enorm genoten. Prachtig weer, wat helaas niet met ons is mee terug gekomen. Jullie genieten nog steeds heerlijk lezen we. Fijne dagen nog en heerlijk relaxen.
    liefs van de Bezemertjes
    p.s. waar waren die oranje bandjes nou voor? Dit hebben we nergens meer gelezen. Of is dit een nieuwe puzzel?