Antwoord op de Puzzel - Reisverslag uit Rome, Italië van JORI Prins - WaarBenJij.nu Antwoord op de Puzzel - Reisverslag uit Rome, Italië van JORI Prins - WaarBenJij.nu

Antwoord op de Puzzel

Door: Johan Prins

Blijf op de hoogte en volg JORI

28 September 2009 | Italië, Rome

Lieve Familie en Vrienden,

Al eerder heb ik jullie hulp ingeroepen bij een puzzel, en ik moet jullie daarvoor nog hartelijk bedanken voor jullie hulp. Echter het goede antwoord door de organisatie gegeven, is ook door jullie niet geraden. Wij houden daarom het antwoord op 43 vierkanten, temeer omdat Frans er een computer programma op los heeft gelaten, en ook op 43 vierkanten kwam.

Al eerder heb ik jullie bericht dat BoJo ons een hele leuke tas met plezier heeft meegegeven, puzzels, raadsels etc. etc. Zo ook stuiten wij afgelopen donderdag op puzzel 6, nu die heeft ons wat vrije tijd gekost, en wij bekennen dat wij vandaag na 14 van de 15 antwoorden gevonden te hebben, de handdoek vanmiddag laat in de ring te hebben gegooid. Het beroep Demonstrateur was een stapje te hoog, maar wij hebben er heel veel plezier aan beleefd, en ontzettend veel gelachen samen. Omdat wij nu de fles wijn van de vierkant puzzel over hebben, is gemeend ook jullie wat van je vrije tijd te ontnemen. Wij drieen hebben een beroep gekozen en hierna de letters door elkaar gehusseld. Wie ons de uit 19 letters bestaand beroep via de site kan mailen, is de winnaar van de fles wijn naar keuze.
Wij hopen dat jullie net zoveel plezier beleven aan deze hersenbreker, en wij zien jullie uitslagen met spanning tegemoet.

Groetjes vanuit Peschiera aan het Gardameer, van ons drietjes JoMaRi.

• 28 September 2009 - 19:27

Frans:

Had even een dutje gedaan na het eten, en was dus scherp:

TOURINGCARCHAUFFEUR

Zijn jullie wel voorzichtig met die twee flessen wijn!

Nog veel plezier en tot schrijfs.

• 28 September 2009 - 23:05

Idalien:

Lieve vakantiegangers,

Na een late dienst is zo'n puzzel (midden in de nacht) een welkome afleiding. Al had ik de reactie van Frans nog niet gezien (eerlijk waar); hij verdient de fles wijn, als eerste reactie met de juiste oplossing. Ik kom namelijk op het zelfde antwoord uit. Wat betreft de uitslag van de puzzel met de vierkanten; ik denk nog steeds dat ik het juiste antwoord heb gegeven (maar kom niet op 43 uit). Lieve vakantiegangers, nog heel veel plezier aan het Gardameer toegewenst, dit van de gehele 'familie Knots' van nr. 9.

• 29 September 2009 - 17:50

Bojo:

Rik, van harte gefeliciteerd. Eindelijk eens meer punten gescoord dan Johan. Ik lees nu pas deze mail dus was iet wat te laat om me op de puzzel te storten. Had ook niet meer gehoeven als je zo.n snelle rakker als zwager hebt!!!!! Leuk te horen dat jullie er zo'n plezier aan beleven. Op naar de volgende uitdaging. Liefs José.