Onze laatste vakantiedag - Reisverslag uit Rome, Italië van JORI Prins - WaarBenJij.nu Onze laatste vakantiedag - Reisverslag uit Rome, Italië van JORI Prins - WaarBenJij.nu

Onze laatste vakantiedag

Door: Rik Prins

Blijf op de hoogte en volg JORI

09 Oktober 2009 | Italië, Rome

Lieve Familie en Vrienden,

Zondagmorgen zij wij naar de plaatselijke markt in Monzambano geweest. Heel gezellig lopen tussen de Italianen, en een kleine markt. De prijzen liggen ook meteen een stuk lager dan de Gardameer toeristenmarkten. En niemand spreekt hier een woord over de grens, alles gaat in en op zijn Italiaans. Mama heeft de grootste lol met het uitzoeken van een BH, de omtrek was prima maar de cupmaat was vele maten te groot. De verkoopster begon te lachen en zei dat ze een ander model voor mama had, en nog geen kwartiertje later was zij 2 BH’s rijker. En of dit nog niet genoeg was, stond ze bij de laatste stal weer stil. Johan reageerde is mama door haar lingerievoorraad heen. Nee hoor, ze zijn hier alleen erg cheap en mooi. Ja mama red zich weer aardig in Italie, ook hier weer op de markt. Hoe ze het flikt, flikt ze het, maar met veel gebarentaal is ze inmiddels 4 BH’s rijker. En glunderend loopt ze met haar plastic tasjes naar de auto.
Van de week zijn wij nog gezellig in Lazise, Bardolino, Grand Mele, Affy, en Il Leone Winkelcentrum geweest.

Onze laatste vakantiedag is vandaag alweer aangebroken. Nog even de laatste boodschappen ingeslagen, om in Nederland toch nog even het vakantie gevoel vast te houden. Wij hebben het zo heerlijk samen gehad, dat wij eigenlijk nog niet naar huis willen. Wij gaan zo nog even lekker uit eten, en een laatste blik op het Gardameer werpen.

En morgenochtend (zaterdag) moeten wij dan weer met weemoed afscheid nemen van ons geliefde Italie. Wj maken dan nog gezellig een stop in Lermoos, waar wij hopelijk weer in onze gezellige zimmerfrei kunnen slapen. En dan rijden wij zondags weer door naar Nederland.

Arrivederci vanuit Peschiera Gardameer van JoMaRi.

Wico en Anjo, Geweldig mooie dag morgen toegewenst. Geniet er van !

Idalien en Bernadette, zijn jullie helemaal klaar voor de vakantie. Geniet lekker met zijn tweetjes, en na de vakantie kwebbelen wij even lekker bij. Groetjes aan Pa en Ma
Dikke zoen van Johan en Rik

• 09 Oktober 2009 - 19:46

BoJo:

Omdat wij in nederland jullie vakantie zo dichtbij hebben mee-gemaakt, lijkt het nog zo kort geleden dat jullie op vakantie zijn gegaan. Maar zullen jullie weer met open armen ontvangen! Goeie reis terug en Joh denk er om, je rijd porselein xxx

• 10 Oktober 2009 - 08:28

Ton En Ger:

hoi kanjers wat hebben wij van jullie genoten wij wensen jullie een hele fijne terug reis en kijk goed uit het is druk op de weg heel veel liefs xxx

• 11 Oktober 2009 - 11:31

Peggy:

Welkom thuis.

Tot gauw, Liefs Frans en Peggy

• 12 Oktober 2009 - 14:41

Cora:

Goeie reis en tot bels,kom goed thuis.Hopelijk hebben jullie je winterkleding klaar hangen.